detik demi detik

Thursday 11 April 2013

Cat Minyak Apple Green

Melux 777 Apple green 6638 itula code colour cat dinding saya, firstly saya dah cat separuh rumah dengan cat putih untuk nampak besar dan cerah, then memang niat saya nak cat apple green di lantai depan rumah dekat porch, well saja mencuba cat dinding satu pesak hasilnya gelap, mungkin kerana warna dinding cat purple bila bercampur cat apple green sudah jadi lebih gelap, gamam kejap, mesti kena bebel, adik saudara saya yang mengecat kata "kenapa tak beli biru", main-main lagi dah hijau rumah den, hasil cat porch memang terserlah cantik, macam gelangang badminton.


Cat luar saya guna peach code 7505, serius cute, tengah pening tengok cat minyak apple green kat dinding tak secantik kat lantai, cat minyak lambat kering, leceh pula nak hilangkan, alahai rumahku, nasib cat satu pesak, sekarang ton rumah depan tiga warna, putih, ungu dan hijau. Agak cute kan, sambil rasa pelik sendiri. Sekarang ada satu tin cat warna peach code 7505, ingat nak cat dapur sebab dapur dah penuh saya cat putih, nak selang seli dengan peach, tengoklah macam mana, menjadi atau khayalan sahaja, nak cat bilik air lagi fuyooo. Abah saya nak buat renevote bilik air pulak, dah gangu gugat cat saya, compang camping pun tak apa, asalkan meriah.

hak cipta bukan untuk dimanupulasikan

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Web Analytics