detik demi detik

Saturday 7 September 2013

Zura apa degree aku

Kawan aku Sila sms tanya pasal satu company minta aku search kat internet.
Sebab dia baru lepas kena interview company tu tanya dia
Kenapa tak jadi eksekutif
Of coz la kan company tu akan tanya sebab kawan aku ni selalu dapat anugerah dekan
English berhabuk-habuk
Tapi itu 5 ke 6 tahun lepas
Bukan sekarang
Company tu tanya lagi
Ini mesti sebab kahwin cepat
Company tu buat survey ke tanya backgourd gamaknya
So
kawan aku tanya aku
Zura apa degree aku
Eh macam mana ko boleh lupa
Degree ko "International Business"
Diploma ko "Business Administration"
Kawan aku diam, sebab dia boleh lupa apa degree dia.
Aku pun turut sama hairan.
Salah masa ke
Masa berlalu pantas
Sampai kita tak ingat
Benda yang pernah kita capai hempas pulas
Aku ingat lagi
Sila dapat anugerah dekan
Mak dia ajak aku makan kek hadiah untuk dia
dengan nasi impit kuah kacang
dan aku rasa best betul sebab aku pun sekali je dapat anugerah dekan
aku harap
kawan aku terus success.

hak cipta bukan untuk dimanupulasikan

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Web Analytics