detik demi detik

Monday 1 April 2013

Bukan Tak Cinta Domain Sendiri

As u all know, saya dah kembali ke blogspot kira-kira hampir sebulan akibat tidak membeli semula damain www.papankekunci.com yang saya usahakan sejak 2 tahun lalu, sekembalinya saya di blogspot bukan bermaksud kembali tanpa sejarah yang mungkin berulang, alhamdulillah syukur ke hadrat Allah SWT yang Esa, saya masih meminati dunia domain dan hosting maka saya sedang berusaha untuk membangunkan blog terbaru saya in the making, jadi blog ini akan menjadi blog pemangkin semula dengan penulisan yang bersahaja dan celoteh dunia hari-hari saya yang telah ditakdirkan.

Apa nama domain terbaru saya, kali ini dengan nama sendiri yang lebig stail, ah konon je banyak. Semoga angan-angan Mak Enon saya menjadi kenyataaan semula. Kamu tahu saya download berkali-kali wordpress zip dan filezilla, adious amigos wah dalam cpanel dah terang lagi bersuluh ekau dok godek nak install, berhasil juga. Pada mulanya saya cari semula blog hatibatu dan fazreen tempat pertama saya dua tahun lalu belajar tentang blog tapi kosong sudah, tak apa usaha kan tangga kejayaan. 

Semoga hari anda adalah best-best belaka, saya mestilah sentiasa positif dalam hari-hari saya,.



hak cipta bukan untuk dimanupulasikan

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Web Analytics